MARKETING

Radio Brod je pouzdani partner u medijskom prostoru i ključna karika za plasman vaših
proizvoda i usluga te promociju djelatnosti u Brodskoj-posavskoj županiji.

 

Naši stalni klijenti znaju da će kod nas dobiti najbolje rezultate oglašavanja, razmjerno uloženom iznosu. Savjetujemo ih kroz personaliziran pristup, čime se usluga prilagođava željama i potrebama djelatnosti koju klijent obavlja.

Prepoznatljivost i kvaliteta naših vokala, stručnost montaže i tehnička izvedba te kvalitetno pripremljeni materijal za realizaciju spotova, nagradnih igara, gostovanja u programu i raznovrsnost projekata koje odrađujemo, garancija su vrhunski odrađenog angažmana čime se polučuju maksimalni rezultati.

Slušanost i ankete

S obzirom na to da su medu konzumentima medija vrlo česti povremeni slušatelji/gledatelji, potrebno je i njih uvrstiti u rang ljestvice tjedne odnosno mjesečne popularnosti pojedinih medija. Stoga se koristi parametar ‘doseg’, koji pokazuje koliko je ukupno konzumenata tijekom nekog razdoblja pratilo, došlo u kontakt s odredenim medijem.

U anketama smo najslušaniji radio na području grada Slavonskog Broda i Brodsko-posavske županije.

Preuzmite ankete:

Slušanost radiopostaja Anketa Brodsko-posavska županija

Slušanost radiopostaja Anketa Slavonski Brod

 

Godinama imamo stabilnu slušateljsku jezgru, a visoka prosječna slušanost i dosezi potvrda su da smo s razlogom “Vaš najslušaniji”.

Zadovoljstvo naših klijenata naša je najbolja preporuka.

Za detaljnije informacije o oglašavanju, kao i za konkretne dogovore, kontaktirajte nas:

marketing@radiobrod.hr ili +385 98 300 034

Integriran marketing označava način planiranja marketinške
komunikacije koji prepoznaje dodatnu vrijednost sveobuhvatnog plana. Takav plan procjenjuje
strateške uloge čitavog niza komunikacijskih disciplina, primjerice, općeg oglašavanja, izravne
reakcije, unapređenje prodaje i odnosa s javnošću, te ih kroz dobru integraciju poruka
kombinira u svrhu postizanja jasnoće, konzistencije i maksimalnog učinka.
(Kotler, Keller, 2008., 558.).